יום חמישי, 9 ביוני 2011

מצב האומה



לאחרונה דיברתי עם חבר על זה שהכל טוב. כל המוצרים שאפשר לקנות לאופניים שלך היום יהיו בסדר גמור. בעבר הלא ממש רחוק אפשר היה להוציא לא מעט כסף על מוצרי קצה שהיו די קקה. ראו ערך משכך לינקג' קדמי (AMP טפוי), גלגלי ספינרג'י עד 2007, מוצרי קודה קנונדייל, פרופלקס הכל כלול, והאהוב עלי מכל הזמנים סיט פוסט של קונטרול טק- ה' ישמור. 
במצבינו הנוכחי מודל 2011 במדינת היהודים הכל בסדר. אין ממש משהו שהוא יותר או פחות רע ובאותה מידה ההבדלים האיכותיים בין רוב המוצרים המיינסטרימים ניתנים להבחנה רק ע"י רוכבי מסטרס ממולחים ושבעים- פרד'ים. להגיד ת'אמת מנושא לנושא כמעט באותו נושא: כל הטרנד הנוכחי(באיחור של 12 שנה אחרי ערי העולם), של אופניים אורבניים על מיניהם, ג'ינסים, פירסינג ובירה- גזורים מאותו חומר של הפרד'ים. אני מחבב ת'עניין הרבה יותר אבל לעניות דעתי רמת השביעות העצמית  וקליקה דומים קצת יותר מדי ללהקות ההיטק עם הכרס על מדונ'ים. האופנה שונה אבל התוכן זהה- "אני משויך, אני מבין, אני רוכב מעט יותר ממך". 

איכס מזלג לינקג'

הגענו לשביעות. אכלנו ושבענו והשאלה שנובעת היא מה עכשיו?

עכשיו ננבא את העתיד כמובן, עם מספרים:

1.      הכל דומה, טרק וקולנגו, אינטנס ואיירון הורס, ובוטיק כזה או בוטיק אחר רק נותן ביטוי עצמי אבל לא ממש הבדל איכותני.
2.      שלדות הן כבר לא מרכז העניינים היום ומרכזיותן בעתיד יירד.        עכשיו אני יודע שהפרה קדושה אבל תחשבו על זה, מרבית ההבדלים המודרנייים בין דגמים הם בשילוב אבזור ואינטגרציה שלו. העתיד הוא באינטגרציה, סיט פוסט, סטם, קידון ביבי מזלג וכו'. כל זה אחרי פיט סביר כמובן.
3.      העתיד הוא במוצרי "לא-אופניים".         וזה חשוב: חברים, אנחנו חנונים שעוסקים בספורט של גברים בטייטס שבמקרה הטוב נראים כמו נשים. מוצרים חזקים עם משיכה שיווקית הולכים להסתמך על קהילת ה"לא-רוכבים", ראה ערך מכנסי רכיבה שלא נראים כמו קונדום, אופנת קרוסאובר, משקפיים שלא נראים כמו חללית, ציוד לאופניים שניתן לשימוש יומיומי, תיקים, נעליים וכל ענייני הקומיוטינג.
4.      לא אופניים.  אוקיי, עכשיו זה ישמע כמו קצת מתפלסף\מתרומם, אבל אני גורס (בפחד מסוים ממקסים) שעתיד האופניים הוא לא באופניים. זה אומר ההפך מניל פרייד. זה אומר שבעתיד הנראה לעין מי שרוצה פלח שוק בתולי ומפתה, ייקח את מה שלמד מעולם האופניים ויבנה משהו אחר. אחרי הכל אותה טכנולוגיה של שלדות ואבזור בונה חלליות, מכוניות מרוץ, סירות בובסלדים וה' יודע מה. צפו פגיעה- גלשני ספיישליזד עלינו.
5.      תרבות לעולם תחיה.   אם אתה טוב במה שאתה עושה ואתה איכותי ואתה יודע לשדר לעולם את כל אלה אתה מלך, וזה נכון בכל תחום. יש לנו בארץ התחלות של כאלו ואינשאללה מסורת מקומית תחיה טוב טוב.
6.      סוף עידן החנויות ותחילת עידן הסדנא הביתית.     טוב אז כבר שנים מספידים את החנויות, הן לא ייעלמו אבל יהפכו יותר ויותר להיות מועדוני ספורט כי הרווח הוא בשירות ולא במוצר שמשתלם יותר בקניה מהיצרן. ד"א מישהו שם לב כמה קל לבנות קסדה בבית? אופניים מבמבוק? קארבון ביתי? סיבי פשתן? וכו' וכו'.


אז לסיכום:
הכל אותו דבר, האווירה מרגישה כמו משתה וויקטוריאני על גלגלים והולך להיות פה מה זה מעניין. לא יודע מה איתכם אבל לי בא להתחיל לבנות סירות מסיבי פשתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה